Tisdag kväll

Hur mycket saker kan en människa behöva ha med sig för att man ska åka bort i 5 dagar? Asså de är sjukt. Jag har två stora väskor som ja ska släpa på imorgon för ja fick verkligen inte plats med allt i en. Jag kan inte bestämma mig vad ja ska ha på mig om vi festar fredag-lördag och då vill jag ha flera alternativ. För bara för att jag tycker något känns rätt idag kan ja snabbt ha ändrat mig till fredag tex. Beror på humör, väder, tempratur osv. Men nu är läget som det är, och ja lär inte behöva oroa mig att jag glömt ngt.

Va med min finaste ikväll efter att jag varit och tränat! Kommer sakna honom. Det är konstigt men varje gång jag åker iväg flera dagar och säger hejdå känner jag hur mycket ja kommer sakna honom. Vi träffas nästan varje dag och har gjort de sen vi blev tsm för över 2 år sen. Mesta vi varit ifrån varandra var nog när jag var i Rom 9 dagar, höll på att avlida! Haha, men denna gång ska ja nog inte behöva göra det. Nu ska jag sova.

GODNATT, skriver nog från skolan imorgon. Sen blir de dåligt på den fronten förutom om Emilia har sitt mobila med sig ♥


Kommentarer
Postat av: emeliiens

haha du tänker som jag gör när jag packar :)

2010-10-06 @ 11:35:05
URL: http://emeliiens.blogg.se/
Postat av: emmelist

hahaha ja jag brukar packa alldeles för mkt :D

2010-10-06 @ 12:42:43
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0