Tränings flitig igen

Åh är helt slut i kroppen!! Men det är så jäkla skönt. Trodde fan min röv skulle dö om man kan säga så sista biten på powerwalken idag. FYFAN! Varje nedförsbacke i slutet kändes som ngn stack in en kniv i mina skinkor. Sjukt ont. Men ja ska träna på trots om rumpan bråkar. Har bestämt mig för att gå ner lite nu. Gjorde de i vintras och gick ner 6 kg, men sen bara la jag av. Vilket jag ångrar för de är ju så sjukt svårt att komma igång igen sen. Men nu har jag bestämt mig! Träna och äta rätt. Inga mera pizzor, desserter, mc donald's, godis, chips! Nu måste ja få lite ordning igen. Mår ju så mycket bättre när jag tänker på vad jag äter och hur jag rör mig och sedan ser resultat, PEPPA MIG(!) haha. Har fan en Thailands resa som motivation, vill ju slippa släpa magen efter mig =)

Om ja ska börja plugga på vinarbetet och arbetsmiljö. Lite tråkigheter måste jag ju göra med. För imorgon ska ja va med Marcus efter skolan och sen sova där. Så då har ja inte tid. Men outfit bild kommer innan ja ska sova! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0