Trött!

Ligger i mamma och pappas säng med min egna bärbara. Blir inte att jag använder den så mycke nu när vi har skol datorn. Men denna är större skärm på, så fick ryck och ville använda min egna. De är ju trots allt bara miiiin! Är svin trött, ska försöka hålla mig vaken en stund till va. Imorgon ska ja åka till norrköping och hämta Sarah i rusningstrafiken. Kan bli rätt fejnt. Vet knappt vart jag ska heller. Kanooon! Men de löser sig säkert skit bra. Tur att Jessica kommer vara med mig!!

Hitta gamla bilder på min dator. Tog ju sju miljoner ego bilder i veckan på den tiden. Här är en av alla miljarder jag har. 14 år kanske ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt ;)

älskar att kolla igenom alla gamla bilder, dock skäms jag över hur jag såg ut ibland men aja haha

2010-10-14 @ 21:01:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0