Fredags kväll!

Hej på er!

Vart fullt ös igår, så hade ingen chans i världen att hinna tänka på bloggen. Var alltså då nollning för BF10 som stod på tur. Hade fått låna BF ettorna, eftersom vi inte har några ettor och dom inga treor. Vart kletig kväll för ettorna och ganska alkoholhaltig för oss allihop, haha!¨Kom hem redan halv tolv, vi börja dricka vid fyra-fem tiden så var ju helt slut vid halv tolv. Så imorse ringde klockan vid kvart över sju hemma hos Marcus och de var bara att kämpa sig upp. Är ganska förvånad att det gick så bra för mig trots kvällens tillstånd :o

Tog mig igenom dagen och kom hem vid halv fem kanske. Kikade lite på datorn och somnade sen. Så nu är jag skit trööööttttt. Men väntar på pappa, då blire fotboll och tacos! Dissade kaggebo, är för trött asså! Tyvärr kan ja inte lägga upp några bilder, för smart som jag är så glömde jag självklart min kamera hos Emilia igår. BRA JOBBAT JOSEFIN! Äh, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0