In love

Åh vad jag älskar dessa skor från Kenzas sko kollektion. Måste verkligen spara på mina penger inför Thailand. Men om jag anser att jag har råd att unna mig ngt i November när dom här skorna kommer ut måste jag fan köpa dom. Fan vad jag älskar dom!! Finns i svart också, men damn I love this shoe soooooo.

Ska verkligen vara en duktig flicka och sprara ihjäl mig. Har 800:- på kortet. Får lön på fredag drygt 2000 tror jag. Studiebidrag nästa vecka 1050 sen är Marcus skyldig mig 100 och Tojja 50. Av dom pengarna ska jag bara köpa ett par kängor till vintern och en stickad tröja på Bikbok jag spanat in. THAT'S ALL! Måste vara ekonooomisk nu, come on Josefin!




Kommentarer
Postat av: ellen&steffie

jag älskar dom också! vill verkligen ha dom :(

2010-09-21 @ 21:44:42
URL: http://dansamedvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0