Kungarna av tylösand!?

Eftersom alla snackar så glatt om Kungarna av Tylösand och jag inte riktigt haft orken att lägga energin på de så bestämde jag mig för att ge de en chans. Eftersom jag är en riktig sucker för vissa realityserier. Var det av Big brother och vi ska inte tala om Paradise hotel. Hur som helst har jag legat och kollat på dessa "kungar" nu på tv5 play och seriöst HAHAHHHAHAHAHAH. Kollade lite förra veckan och fattade ganska snabbt var det var för slags människor. Men nu när jag sätt allt. Satt och garva till jag tjöt! Så pinsamma men ändå så sjukt underhållande. Jag förstår att den äldre generation ställer sig frågan vad de ska bli av oss ungdomar när de ser ett sånt här program på tv ;)

Men mamma jag lovar att aldrig någonsin tatuera in "fitta" och en pil neråt ovanför min kissemurra eller smörja in mitt könsorgan med senap och basilika, eller knulla i tv flera ggr på rad, eller stå och skrika på after beach med massor av barn-familjer osv osv. promise you!


Kommentarer
Postat av: MLI

haha jag kommer faktiskt inte ihåg :D men det är sjukt billigt vet jag! kramar

2010-09-16 @ 20:43:05
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0