Måndag morgon!

En lite stressad Josefin som sitter här. Är ledig idag för att jag ska in till körskolan och köra och sen till sjukhuset och träffa sjukgymnasten. Sen ska ja även dra ett varv på stan tänkte jag. Vill hitta en fet mysig halsduk till i vinter. Har haft en skön sovmorgon iaf. Vaknade när Marcus klev upp vid halv åtta tiden. Sen lyckades jag somnade om och vaknade vid 10. Så jag han göra en härlig frukost med omelett och grejer, haha :) mums!

Men nu måste jag slänga i allt i väskan som ska med in till stan! Hörs ikväll :)



inte så märkvärdig klädsel idag. Stickad tröja från gina som halva sverige har en, sen svarta leggings. Ska även ha min sjal till och skinnjackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0