Mot Marcus!

Hatar när man har noll insperation till kläder. Ska åka till Marcus strax och jag tror jag provat, letat, matchat osv i allt jag har i min garderob, men inget blir bra. Seriöst jag kan få damp! Bara riva ut allt i ren ilska. Idag kände jag liksom för att hitta ngt som ja inte alltid annars har. Efter över en timme hitta jag äntligen ngt. Men ni får se imorgon kväll om jag hinner. För jag måste dra till bussen nu!

Imorgon ska ja in till stan efter skolan och fixa en stickad tröja jag spanat in! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha okej :D kollar du ofta på det? nej jag sitter på jobbet och smka snart göra frukost;D kram

2010-09-24 @ 07:36:47
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0