Onsdag 8 september

Kom hem för en liten stund sen. Haft en seg dag i skolan. Tur att jag har bästa sällskapet man kan ha som gör alla dagar så himla mycket enklare. Syftar såklart på Jessica(!!!), Emilia & Sofia! Hur som helst skjutsade jag hem Fia, Jonte och Jessica efter skolan. Åkte direkt hit efter. Och jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem. Ska gå ner och fixa pannkakor snart innan jag ska sticka iväg på fotbolls träning, najs!

Skriver mera ikväll. Puss


Ps. Har ni lagt märke till att hösten verkligen är på ingång på riktigt? Detta är utanför mitt fönster! Mysigt, men ändå jobbigt att veta att en hel kall vinter ligger framför oss.....

Kommentarer
Postat av: Jess

you make MY days <3

2010-09-08 @ 16:32:31
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

idag var det ett år sen de var i sverige. AAH. och ja, de är bäst i världen!

2010-09-08 @ 22:20:35
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0