Söndag 26 september

Tjabbbaaaaaa :)

Kom hem från Björs alldeles nyss, har varit och kollat på fotboll. Är helt stelfrusen, speciellt om fötterna. Idag är det en riktigt höst dag asså. Men men. Igår var det 90 års kalas i Loftahammar. Lite långtråkigt, men det funkade. Kom hem till Marcus vid halv ett inatt. Men somnade inte på jätte längt. Mådde illa som fan, vet inte varför. Lyckades somna efter ett tag. Så vaknade jag halv nio när klockan ringde. Var bara att slita sig upp från den varma sängen och åka mot Björs! Haha

Förlora matchen med 3-0 men brudarna spela skit bra. Resten av denna dag då? Min bror ska flytta ut till ett annat hus eller vad man ska säga som ligger mitt emot vårat boningshus. Min pappas gamla kontor ska bli hans rum. Det är ett gammalt magasin och vi har ett renoverat rum där, så att där ska Fredrik bo nu! Så ska hjälpa till med det. Annars bara ha homespa idag tror jag. Känner verkligen för det!

Hörs senare. ♥

kommer lite mera bilder från helgen som jag inte hade tid att lägga upp igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0