Thailand next?

Sitter i min säng och lyssnar på vindens sus utanför fönstret och känner mig heeeeeeeeeeeeeeelt galet uppspelt, vill bara hoppas omkring som en tok. För vet ni vad som händer ikväll? Jo min extra familj, dvs familjen Johansson bokar en resa till Thailand!! Seriöööööst, jag döööör. Fattar ni? Thailand. Ska inte dampa sönder allt för mycket just nu för vi har ju inte bokat än, resan kanske plötsligt försvann............................hm. Men OM den råkar finnas kvar så kommer jag dra iväg med min älskade pojk och hans familj den 8 december och sen kommer hem igen kvällen innan julafton. HOW SICK? SO SICK!!!!

Om jag nu ska försöka tänka på ngt annaaaaat. Mitt körkort har kommit, fundrerar på att ta reda på om posten har öppet och sen åka och hämta det innan klockan blir halv sju. För ikväll ska jag Emilia Jessica och kanske Sofia testa på Yoga! :'D Wiiihoooooo


fatta mig där liksom, ae går inte fatta.

Kommentarer
Postat av: Karin Petersson

Gillar om det du skrev! Roligt att se lite sunda saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0