Torsdag 16 september

Sego torsdag som började genom att de mesta gick emot mig. Vaknade med huvudvärk, hittade inga kläder, de var grått och blåsigt ute, håret motarbeta mig, precis när jag väl kom utanför dörren började de spö regna, mamma vägra skjutsa mig så jag fick åka moppe till bussen, tja. Började si och så dvs. Annars har de flutit på i skolan. Oliver bjöd på Grillstugan på lunchen och de va fint. Även att jag ska sluta upp med onyttigheter(!) .

Annars dååå. No planes för ídag. Ska se om ja kanske kan dra hit Marcoos så vi kan se på OC ihop. Han tittar också på de. Så vi måste hela tiden tajma varandra lite. Så jag inte har sätt massa mer än honom, då blire så mycke han måste titta igen eller tvärtom ;) Hörs kanske sen! Ska ta ngt att äta nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0