Torsdag kväll

Sitter och tittar på idol med mamma nu. Olle sjunger just nu, så jävla snygg! Vill att klockan ska bli nio så att Kenza & Tyra show kan börja!! Ska bli riktigt kul, hoppas fan inte dom gör mig besviken.

Idag har jag varit i stan efter skolan. Köpte present till Marcus i efterskott. Sen köpte jag 2 grejer till mig själv, en halsduk och en stickad tröja. Har haft sånt jävla shopping sug sista tiden, känns väl lite bättre nu. Men skulle kunna ta en till dag på stan nästa vecka och handla lite till, någon som är på? ;) Men men. Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tolv, sjukt skönt. Sen blir de fullt ös, träffa Jonna och säga hejdå innan hon drar till Norge. Sen drar Julia och jag direkt på fest hos Robin, han och Marcus ska ha 18 års fest. Ska bli skit kul!! Sen resten av helgen ska jag till Uppsala, men de kan ja berätta mera om imorgon :) Nu börjar strax Kenza & Tyra :D Höööörs ♥


Mina köööp

Kommentarer
Postat av: JESS

ah vet, ska fan börja äta kokt torsk och massa blodiga stekar...

2010-09-30 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0