Trött tjej!

Gud vad trött jag är! Somnade förut efter jag skrivit förra inlägget och vaknade vid sex av att Jessica ringde. Släpade mig själv, bokstavligt-talat, till soffan för att kolla på tv. Vet inte varför, men får alltid dåligt samvete att jag sover bort dagen när jag somnar klockan halv fyra och sen sover några timmar! Hoho. Kollade på Brottskod USA som ja tycker är sååå bra. Och nu har jag lagat mat och piggnat till lite. Så ska äta strax, sen vankas idol och kungarna av tylösand. Sen var det något mera jag skulle se vid nio, men kommer inte på vad nu bara för det!

Ska duka fram lite, så hoppas jag pappa kommer snart. Är hungrig! =)



Ser ni mitt hårstrå som står rakt ut? wtf liksom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0