God eftermiddag!

Lördag och de känns så skönt att vara hemma! Är jätte taggad på farfars fest ikväll. Hänger med Vickan, men just nu duschar hon. Vi har skjutsat hem Marcus och jag har köpt strumpbyxor jag ska ha ikväll. Om ngn timme ska jag väl börja göra mig iordning :) Just nu lyssnar jag på Bieber, asså hans skiva(or) är ju grym! Varför har jag aldrig lagt ner energi och lyssnat på alla låtar? Verkligen min musiksmak. Favvosarna nu är Down to earth, Pray, One less lonely girl & Love me. Lyssnar ihjäl mig :) ♥ Jessica och jag ska nog gå och se filmen en gång till på Bio innan vi drar hem från Sthlm en gång för alla den 15:e. Så grym var den och så grym är Bieber!

Men jag ska bädda sängen och ta nått litet och käka sen va social med Vickan innan ja ska börja locka håret. Hörs lite senare I think, pussis!
´
Här får ni bilder på lite av de jag köpt i Sthlm! Har lite grejer kvar där uppe än :)






Kommentarer
Postat av: MLI

åååh, älskar vetkligen den första! är det en shortsdress? :D <3

2011-04-02 @ 14:47:37
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0