I min säng, big love!

Sitter hemma i MIN säng nu. Marcus är här, jag åkte ner och hämtade honom för en stund sen. Var så sugen på att köra bil just love it. Buss resan hem gick kalas! Slutade vid tre idag, åkte hem och lagade varm smörgåstårta och packade de sista. Sen vid halv sex drog vi till Centralen. Släpade på våra brutalt tunga väskor och va helt genomsvett när vi kom fram. Underbart att sätta sig på bussen då! Halv tio var vi i Linköping och då hämtade mamma & vickan oss! Imorn ska min farfar ha 80 års fest som jag sagt. Så Vickan, min faster Christina & Micke är här :) Imorn kommer Johan och hans flickvän med! Så sen jag kom hem och fram till elva har vi suttit och snackat skit. Kul!

Men ikväll ska jag vara social med Marcus. Är sjukt trött så kommer nog somna när som. Sov 3,5 timme inatt. Ska packa upp lite och gå ner med min tvätt. Sen ska jag lägga mig med Marcus! Hörs imorn :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0