JAG ÄR HEMMA

Heeeeeeeeej alla som fortfarande orkar med min tråkiga blogg! Men NU ska jag börja blogga om så mycke kul. Varje dag som innan jag drog till Stockholm. Har så mycke att visa, hej & ho!

Kom hem igår vid tio tiden, har haft de så grymt dessa 4 veckor. Kommer sakna Erika, Jessika, Carro, Frida & alla vi jobbat med där uppe. Så underbara! Vi ska lätt hälsa på i sommar. Men nu är de så himla skönt att vara hemma. Nu är de påsklov med och de är så himla skönt. Igår kom Marcus hit, och han är kvar än och ska kanske va de ända till ikväll då jag nog ska ner till honom. Skönt att träffas och kunna prata om livet. Vilket behövs!

Ikväll ska vi iaf premiär grilla hemma. Sen ska jag åka ner till Marcus och övernatta där. Imorn ska jag jobba frukost och sen åker jag & Fredrik på besök hos min moster Lena i Ljungsbro över dagen. Sen ska jag fan i mig träffa Julia!?!?!!??! ÅH VAD JAG SAKNAR DEN MÄNNISKO-JÄVELN ♥ kärlek på henne!!!!

Men vi hörs nog sen! Har massa bilder att visa :)


Jag på plattan i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0