Min tisdag!

Mår så bra av detta härliga vår väder, åååh så underbart. Idag efter lite solning och frukost åkte jag ner till Åtvid och myste med Daniella som jag saknat så himlaaa mycke! Vi gick till Willys och köpte lite 2,25:or, vundruvor, nötter och läsk sen gick vi till udden på Bysjön och satt där ett bra tag och bara snackade skit om livet och hade jätte mysigt i solen, helt underbart! Drog oss till Stallis efter ett par timmar och tog en glass, sen bestämde vi oss för att vara med Linus, Flint, Roggan, Fegge, Christian, Hampus & André och spela fotboll. Så vi drog ner till Edberga igen och lira med dom ett tag. Viktoria, Julia & Isabelle var också där! Efter ett bra tags spelande skulle grabbarna och Viktoria grilla korv. Men jag, Danni, Isabelle & Julia ville hellre ha pizza, så vi drog till Oasen och köpte med oss pizza till Bysjön, flöt! Sen har vi suttit framför elden vid bysjön hela kvällen. Träffat massa folk som dök upp, sjungit, lyssnat på gitarr spel och garvat, haha! Så fint :)

Nu ska ja se lite OTH sen ska jag sova :) Imorn ska ja nog vara hemma och umgås med familjen, kanske träffa Vilma en sväng bara! Fredag äre FEST, sjukt taggad redan nu!!!


Innan ja drog förut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0