Morning

Goooodmorgon!

Jag vaknade för någon halv timme sen. Har ätit toast och kollat lite på Harry Potter som gick på tv. Hade velat se klart, men de är för bra väder och jag vill hinna sola innan min släkt kommer hit för middag. Imorgon börjar skolan, känns helt sjukt!? Har inte varit där på hundra år och nu är de inte alls långt kvar innan studenten & framför allt balen. Längtar, men balen är ja sååå nervös för. Imorn ska jag köpa skor & bh till balen, hoppas jag kan hitta nått. Sen ska jag nog gå upp till bröllopshuset så dom kan sy upp min klänning där de behövs. Jiihooo! :)

Nu ska ja sätta på mig bikinin och lägga mig i solen ngn timme innan ja måste fixa mig :) Puss!


min balklänning ser ut såhär, dock inte riktigt rätt färg på denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0