Påskdagen

Strålande sol idag med, detta lov har ju varit helt sinnesjukt grymt. Lite motgångar, men de bra har ändå alltid övervägt. Igår vart de grillat hos mig med Fredrik & Marcus. Sen åkte vi till Åtvid och drog på fest hos Hägge. Lika kul som sist. Tyvärr var ja inte riktigt lika taggad igår, vart på dåligt humör under kvällen och de sluta med att vi gick hem rätt skapligt, strax efter 2 tror jag. Somnade bums när vi kom hem!

Idag har jag, Marcus & Fegge legat och garvat åt min bilddagbok och allt man skrev och la upp där. Sen när Fegge dragit la Marcus och jag oss på hans gräsmatta och solade! Helt underbart och nu börjar ja verkligen få färg igen, loveee it. Ikväll ska jag bara ta de lugnt, känns riktigt skönt faktiskt. Imorn är de påskmiddag här hos oss som gäller med släkten :)

Nu ska jag nog kila in till farmor & farfar! Pusss


jag igåååår

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-24 @ 21:16:36
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0