Seriös!

Sitter här och väntar på mina varma mackor som står i ugnen, mums! Blev ett litet träningspass förut. Sprang första sisådär 3 kilometer, kanske lite till. Sen körde ja lite styrka på gräsmattan innan ja gick in och kasta mig i en välförtjänt dusch. Sjukt skönt! Ska försöka komma igång med träningen nu igen, mår så bra då :)

Nu blir de varma mackor, sen OTH innan sov-time och tagg inför första skoldagen imorn. Puss & godnattttt :)


haha är ni som mig eller? när ni ska ta en bild och det aldrig blir ngn som ni tycker är bra.
Slutar de som för mig? att ist har man fyrahundrafemtiotusen bilder där ni är oseriösa? Förut orkade ja inte med mig själv. Då slutade det såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0