SOOOOL

Wihoo idag är de Jessicas och min allra sista lediga dag här uppe innan vi drar oss hemåt forever liksom. Längtarrr massa nu! Ska bli så fint att komma hem till påsklovet, underbart! Idag är de strålande sol och knall blå himmel. Helt otrolig tur eftersom vi planerat att åka ut till Djurgården och gå där ute och kanske ta en fika. Blir helt lycklig. Jag är färdig och sitter och väntar på Jessica! Igår var vi spontana och färgade håret. Jag slingade de det lite ljusare. Vart inte jätte mycke skillnad, men lite och jag blev nöjd! Man måste börja nånstans, i sommar ska ja va ljus igen liksom!

Ehm, igår handlade jag studentklänning med! SKIT NÖJD. Ville ha en enkel. Denna var väldigt enkel! Visar er när jag kommit hem på fredag kväll. Sen gick vi och satte oss och käka på Vapiano! Seriöst, sinnesjukt god pasta! Dooog. Drack ett glas vitt och en cider med, jätte soft kväll :) Hela denna veckan som kommer är vi full bokade. Imorn ska vi sola. Tisdag ska vi kika på ett lyx hotell på Stureplan, på onsdag ska vi jobba kväll, på torsdag ska vi kolla på ett hotell på Söder och sedan bli bjudna på middag av hotellet vi haft praktik på. Sen åker vi hem! Göttans! Så ikväll ska vi bjuda dom vi bor hos på middag. Ända dagen som passa ju! Ska bli skoj :)

Vi hörs i veckan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0