Studentklänning



Idag är en lite jobbig dag. Men jag tänkte jag skulle visa er min studentklänning jag äntligen hittade i Stockholm. Köpte den i en affär som heter Salt. Dom hade massa studentklänningar! Den är jätte fin på och jag älskade den direkt! Nu ska jag bara hitta ett par snygga svarta skor som jag ska ha till. Har spanat in ett par på Nelly med kilklack som jag tror jag ska klicka hem när jag får pengar nästa gång. Sen ska jag köpa ngn enkel kofta jag kan ha över, vit med tror jag. Längtar så jävla mycke asså. Helt stört. Pirrar i hela magen när jag tänker på att de snart är bal, student och sommar. Så jävla grymt, wooaaah!

Nu ska jag ta med Olle på en promenad och rensa mitt huvud på alla jävla tankar!

Kommentarer
Postat av: EMPAN

Åh vad fin den var :D <3

2011-04-17 @ 13:19:18
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0