1 augusti

Alltså det är redan augusti!!?? Denna sommar har gått så sjukt fort. Ovanligt fort! Men det gör mig ingenting att de snart är höst, ska bli mysigt! Idag och igår var det skit fint väder här och jag har jobbat. Lite små surt, men lönen kommer sitta som en smäck den. Gäller att tänka så nu! Imorn fyller jag 19 och det känns inte som så, som att de redan är 2 augusti. Det firas iaf genom att jobba lååååång dag. Öppnar affären vid 10 och sen slutar jag inte förrän 21. Men de är bara att tänka på lönen igeeeen! Mitt internet går ut imorn så ja ville väl främst bara skriva ett litet inlägg innan morgon dagen för då kommer de ju inte finnas någon tid. Men på lördag är jag back on track igen och då blir allt som vanligt. Roliga bilder och roliga inlägg!

Ta hand om er och njut i solen! Så hörs vi på lördag när jag är hemmaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0