23 augusti

Godmorgon där!

Har sovit helt fantastiskt inatt när jag väl somnade. Vaknade för en kvart sen och har dragit mig i sängen en stund. Idag är det ju jätte fint väder, underbart! Så jag hade tänkt försöka sitta inne så lite som möjligt. Ska nog gå en lång promenix med musik i öronen, om min kropp klarar det, för fyy fan vilken träningsverk jag har idag. Men samtidigt är de r'tt gött, för då känner man att man gjort nått. Annars idag då? Ae har ingen aning om vad jag ska göra. Det får visa sig allt eftersom, man kanske kan passa på att sola nåra timmar nu när de är sol, för snart lär vi inte få se den mera! Har även stora funderingar på makeover här på bloggen, till nått höstigt! Men har noll insperation plus att jag gärna skulle vilja gå ut och ta höst bilder till headern först, så jag tror jag väntar några veckor tills löven börjat gulna!

Men nu ska jag gå ner och äta frulle! Nått nyttigt såklart ;) Hörs senare idag. Puss!


mys i sängen på morgonen!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hehe tack så myckeet snygging :D <3

2011-08-23 @ 14:25:02
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0