27 augusti

Assåå denna dag har allt motarbetat mig!!! Vaknade utvilad med Marcus vid klockan 11 och vart tvugna att släpa oss upp direkt för han skulle vara hemma med bilen vid kvart i tolv och jag och Fredrik skulle åka med ner för att hämta öl. Så jag stress fixade mig och slängde i mig en macka sen kasta vi oss i bilen och körde som idioter till åtvid. Väl hemma hos Marcus visade det sig att hans mamma inte var hemma, så hon behövde alltså inte bilen så vi hade stressat som tokar i onödan. Sen får vi veta att han vi ska köpa ölen av inte är hemma förrän ikväll och kunde sälja den, då det är alldeles för sent. Ikväll ska vi ju vara i Grebo, inte fukking åtvid. Så börja vi ringa runt till alla tänk bara för att se om någon hade nått att sälja eller nån kunde gå till systemet innan de stängde. Ingen kunde, antingen svara dom inte eller så var dom inte hemma. Typiskt! Så hade helt enkelt stressat med till Åtvid helt i onödan, jag som hade tänkt åka till stan men offra de för ölen....som inte ens kom!!! Åh liksom. Sen mitt i allt insåg jag att de skulle bli skit rörigt för mig ikväll pga att bussarna typ aldrig går längre (HATA ÖSTGÖTATRAFIKENS NYA TIDER!!!!!! FUCK U!) Skulle förat hos Johan först, men då passa inga buss tider. Så allt vart bara kaos. Tappade all lust till att festa och kände bara för att åka hem och lägga mig och glo på OTH hela kvällen...

Gick ut och gick en lång promenad med ett jäkla tempo när jag kom hem! Samma vända som i torsdags. Rensade min röriga hjärna och bestämde mig för att allt skulle ordna sig. Och nu tror jag de börjar göra det. Har fått ett vin paket av min kära mor och vi ska åka till Grebo vid halv åtta direkt. Så jag slipper fara mellan åtvid och grebo som en idiot. SKÖNT! Så nu ska jag snart äta lite och andas ut innan jag ska börja fixa mig för kvällen. Det är ju iaf bra väder :) Skriver nog innan ja drar sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0