31 augusti

Hallå idag är det sista riktiga sommar dagen, sen är det okej att säga att det är höst! Åh, känns deprimerande på något sätt och mysigt på nått annat. Men jag ska vara ärlig, jag längtar faktiskt lite tills löven börjar falla och bli gula, orangea, röda osv! Det är mysigt!! Sen kan vi skippa regn och rusk. Btw så är de även 1 år sen jag fixade min körkorts teori, jag minns hur nervös jag var. Nästan så jag ville spyyy! Imorn är de ett år sen jag kuggade uppkörningen med, och då ska vi inte ens prata om min nervositet, mådde fan psykist dåligt! Haha, men nu är de done. Nästa vecka har jag haft körkort en vecka, sjukt vad fort tiden går :)

Idag börjar jag jobba vid 18. Så jag har en hel eftermiddag att göra vad jag vill på! Ska ta bussen ner till Åtvid vid fem tiden. Sen efter jobbet ikväll ska jag sova hos Marcus! Men nu kurrar min mage, så de blir frukost och dom sista OTH avsnitten jag har kvar på usb minnet. Hämtar mera imorrrrrrrn! :D

Puss på er, skriver nog sen innan jag åker :)


innan jobbet i måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0