ASSÅ NÖRD

Har aldrig varit såhär inne i en serie!! Har alltid garvat åt folk som sagt att dom varit "besatta" jag har liksom inte fattat grejen hur man kan bli det. Jag är verkligen ingen serie människa. Följer typ ingenting! Men nu har One tree hill tagit mig asså. Fick med mig 5 avsnitt från säsong 3 från Marcus idag, mera fick inte plats på usb:t. Har kollat på 4 av dom och när jag insåg att jag bara hade ett kvar fick jag absitens, så jag tog bilen och åkte till åtvid och hämtade sex avsnitt till. Asså vad händer med mig! Vart sjuuukt sugen på grapefrukt på vägen hem i bilen, så satt och tänkte på det hela vägen hem och bad till Gud att vi skulle ha någon hemma.....och jag hittade en! :D

Så nu ska jag äta den och kolla vidare!! Åh nu måste Nathan & Haley bli ett par igen!!!!:D Hörs imorn. ♥


Kommentarer
Postat av: EMELIE

är exakt likadan, har sett alla säsonger tre miljoner gånger :D så sjukt bra är det!!! vilken säsong är du på? :D <3

2011-08-31 @ 13:08:57
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0