Beslutsångest

Jag har beslutsångest! Så nu vill jag att ni ska hjälpa mig.

Som ni vet har min mobil gått sönder och jag ska införskaffa mig en ny så snart som möjligt. Från första början var jag övertygad om att jag skulle ha en Iphone 4. Sen började jag tveka och fundera på om ja ska köpa mig en Xperia istället. Men nu har jag kikat runt på internet igen och då vart ja grymt sugen på en Iphone igen. Men jag vet inte vad jag ska binda den till för abonemang om jag köper en, jag har telia nu och jag tycker de funkar bra typ överallt. Funkar de bra med Iphone med? Annars vad fan ska man ha??? Help meeeee.

Vill ha, men de känns så krångligt och jävligt att köpa den....borde egentligen bara slå till och inte tänka så mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0