Beställd!

Har kollat på den här flera gånger om dagen och övervägt om jag ska beställa den eller inte. Tycker den är skit fin, men är rädd att den inte ska sitta lika bra på mig. Men nu knuffa jag bort alla dom tankarna och beställde den. Sitter den inte bra får jag väl ge den till mamma eller sälja den. Den kosta ändå bara 179:- . Men hoppas den sitter bra! Bara hålla tummarna. Gillar färgen på den, tror de kan bli riktigt snyggt med en brun kropp till :) Nu ska jag köpa mig en gul bikini med tror jag innan vi drar, överväger att köpa en till från SBT om den kommer in i min storlek!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

jadå jag tror jag ska dit, får hoppas vi ses :D skitfin bikini, jättehärlig färg! :) <3

2011-08-26 @ 14:40:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0