Bleker håreeet

Landat på hemmaplan just nu, feels great! Sitter här med blekningsmedel i håret, håller på att slinga lite. Har inte färgat sen maj? Har inte blivit av. Men mitt hår har solblekt massa och jag tycker det är skit läckert! Brukar alltid färga håret mörkt på hösten, men jag vet inte om jag vill det...skulle vilja vara ljus när vi drar till thailand. Men man vet aldrig med mig, kan få ryck och ba; idag ska ja bli mörk! Så vi får väl se, haha!

Har iaf varit en sväng i Hallmare idag, stannade i Loftahammar påvägen och åt sista pizzan nu på a very long time! Nu ska jag och Marcus ta tag i våra slappa liv igen. Från och med måndag ska vi köra igång och träna och äta bra mat och den som äter nått onyttigt måste betala den andra 10:- . Skit bra! Och ska väl erkänna att de har lite med beach kroppen till Thailand att göra ;) Man vill ju känna sig fräsch! Haha

Men men. Ska slappa ikväll för imorn äre jobb igen. Dock börjar jag inte förrän 15.00 så det är soft!


Denna hårfärg skulle jag vilja ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0