Duktig odä

Har varit ute och sprungit, skönt! Kan jag med gott samvete ta en "vilo-dag" imorn. Så nu sitter jag i min säng och HAR RYCK PGA ATT JAG INTE HAR NÅGRA ONE TREE HILL AVSNITT HEMMA!!! ÅÅÅÅH, FML! Men ska försöka.......se de från den ljusa sidan. Jag har något att se fram emot inatt(om marcus tillåter mig) annars imorn. Och den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...eller?

Whatevah, ska cykla till bussen om sisådär 1 timme & 45 minuter. Fram till dess ska jag väl äta lite lunch. Någon sallad eller så tror jag att jag ska fixa ihop. Btw så hade min bikini kommit idag, sen passade! Kändes kalas :) Riktigt fin färg. Nu längtar jag till Thailand ännu meraaaa, idag är de 14 veckor kvar tills jag ska kliva på de där förbaskade flygplanet som ska ta mig till de underbara paradiset :) De kommer gå sjukt fort, snart är vi där. GREAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!


Mitt ben just nu....hej benet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0