gooodmorning!

Har ni sovit gott? Jag har sovit heeelt underbart :) De börjar bli myckeeee svalare ute nu och jag sover alltid med fönstret öppet så rummet har haft helt perfekt temp, så de är allmänt gosigt att ligga bland alla kuddar och duntäcket, haha!

Just nu sitter jag och äter frukost, rostade mackor, omelett med lök och ost och min hemma gjorda lingondricka! Muuums! Igår kom vi hem rätt sent så jag orkade inte blogga då. Men vi hade iaf en trevlig kväll, åkte upp och hälsade på mormor och morfar också som bor där och sen ville pappa se deras grannhus som brann ner i sommras. Har ni hört om det? Ett hus som brann ner till grunden efter en gasol explotion som mannen i huset skapade själv. Sen hittades han död i källaren tillsammans med sin hund....det var min mormor och morfars granne. Huset ligger precis brevid, bara några meter imellan så om brandkåren varit lite senare hade troligtvis mormor och morfars hus också brunnit ner sa räddningsledaren! Sjuuukt äckligt. Det glödde i mormor och morfars taknock av värmen, så den är helt svart! Det roliga var att mormor var inte hemma då, SOM TUR VAR!! Hon var i Trollhättan och hälsade på släkten tillsammans med mamma och Fredrik, så morfar var alltså själv hemma, men han vaknade inte av smällen(!) vi visste att han hade nedsatt hörsel, men så himla nedsatt hade vi nog inte förstått. Grannhusen nedanför hade tavlorna flugit från väggen av tryckvågen, lite sjukt! Men man får tack änglarna att dom skydda mormor och morfars hus den där tidiga morgonen!!

Idag ska jag slappa fram till klockan halv fem kanske, sen ska jag fixa mig och sticka till Norrköping med Viktoria & Julia! Inflyttningsfest för Fia is ON! :D Sjukt kul. Men vi hörs sen ♥


MANNEN I MITT LIV #2!!! 30 seconds to mars är det som gäller big time just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0