Inhandla ny mobil

Har slängt in ved i ved boden med farfar i 1,5 timme! Bra träning, men nu har jag ont i fringrarna. Nu ska jag åka in till stan och möta upp mamma sen ska vi åka ut till Tornby och köpa mobil åt mig. Gud så fint de ska bli med mobil som man kan lyssna på musik på igen!! Döööör utan alltså, rena rama självmordet!

Idag har jag på mig mina nya klänning från Gina, älskade jeans jackan och min fina nya väska! Skor blir antingen vita låga converse eller mina kilklackar...hm! Men puss så länge, hörs lite senare idag :) ♥





Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahaha aa du och jag ihop skulle bli gaaaalet :D stela människor suger! tack så mycket snyggis :D <3

2011-08-10 @ 13:48:23
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0