Lördag kväll

Sitter hemma alldeles ensam och funderar på hur jag ska spendera min lördag kväll!? Tv, ostbågar(bäst och passa på innan måndag) och mys i soffan skulle nog vara väldigt skönt. Har jobbat mellan 09.00-17.00! En hel del och göra, men väldigt roligt. Dock känner jag mig väldigt trött nu och mör i benen. Men det är så de ska vara. Hade evemtuellt tänkt åka till Linköping ikväll och kika på September & Petter men jag tog på mig att jobba frukost imorn, så jag skippar det. Kommer vara dööd när klockan ringer 07.00 imorn annars! Har även fått flera tider nu veckan framöver, så de känns skit bra :)

Igår jobbade jag mellan 15-22 och orkade typ ingenting när jag kom hem. Det blev bums i sängen, kikade på Paradiset som var på tv innan jag somnade. Sen vid två tiden vart jag överraskad av en Marcus som kom och kröp ner i sängen. Dock han vi ens prata med varandra. Jag var yrvaken när han kom och somnade direkt när han lagt sig och när jag smet till jobbet imorse sov han som en gris, haha!

Men ni får ha en bra lördag kväll så hörs vi imorn när jag jobbat frulle! Är ledig sen två dagar :)


gammaaaaal bilf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0