Morrrrrrning!

Hej på er folkssss! Har ni sovit gott? Det har jag!

Hade en rolig kväll igår på måndags klubben, sen slutade det väl lite sisådär bara för en ordningsvakt gjorde tjänstfel....Julia fick inte va kvar för hon var för full enligt honom. Men det roliga var att hon hade inte druckit mera än ett glas rosé som hon blev bjuden av Oliver på under hela tiden vi varit där. Så man kan säga att hon hade endast druckit hemma innan vi åkte till stan och vi åkte vid halv nio och vakten fick för sig detta vid kanske halv tolv. Så han förstörde hela kvällen och tyvärr kan man ju inte göra någonting för dessa ordningsvakter utnytjar ju sin makt av att vara just ordningsvakt om man ens börjar diskutera och fråga och säga att dom gjort fel. För en ordningsvakt kan ju aldrig begå ett misstag. ÅH! Blir så jävlaa arg!!!!!! Jag var till och med fullare en Julia. Vi gick iaf och åt kebab då, sen kom mamma och hämta oss!

Men iaf! Idag har jag en massa ärenden som ska uträttas så jag måste börja fixa mig snart asså! Ska åka till åtvid och 50 min och möta upp Marcus. Sen ska vi åka till vårdcentralen och ta den sista sprutan i txinrix som vi började ta innan vi åkte till Thailand. Tar vi den sista nu så är vi skyddade mot en massa saker i 25 år eller något sånt. De betyder att nästa gång vi ska åka utomlands behöver vi inte ta den sprutan! Men de är sjuktn dyrt. Varje spruta har typ kostat 600. Så detta har alltså gått på närmare 2000 att ta alla sprutor. Sjukt! Men men, ska även till banken och sätta in pengar och sen handla åt mamma! Ska visa er lite av de jag köpte sen med. Men jag tar det när jag kommer hem!

Vi hörs lite senare, här får ni lite bilder från igår :) Stötte på snygga Angelica Blick och Linda Hallberg! Läbbiga var dom igår, men snygga ändå as usual! Morrrr








erkänn dom var stencoooooola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0