Shoppingen

Två grejer från Gina. Somrig klänning för 49:- (den är blå och beige men de syns ej på bilden)
Sen en Bondeau topp. Har velat ha en vit i spets hur länge som helst, denna var perfekt. 79:-





Ett par grejer från h&m. Älskar den svarvita klänningen och väskan!!! ♥
Den svartvita kostade 149:- , den rosa klänningen 79:- och väskan 179:-
Köpte även den rosa koftan jag hade igår och idag för 149:- , gör mysig!!





Sen mina älskade skor från Din sko för 299:- . Älskaaaar dom! Har letat efter ett par bra med kilklack och dom här påminde massa om ett par jag kollat på Nelly. Love em' :)


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahaha tack vad glad jag blir! :D Det låter faktiskt som du beskrev dig själv för du är verkligen sådär, roligare och enklare människa får man leta efter :D snygg är du också!! <3

2011-08-09 @ 18:09:35
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0