skit väder.

Kom hem precis, efter gym med Jullan! Regnade såklart när vi kom ut från gymmet och de börja bara regna mera och mera när jag gick till bussen så jag började frysa som fan, ni vet som man gör när man har varit svettig och sen blir kall. Sen när jag fått upp värmen efter buss turen och jag ska gå av bussen så hell regnar det ute, ännu mera än i Åtvid och självklart hade mamma inte hunnit komma en så jag gick börja gå hemåt. Så stel frusen och dyngsur var jag när mamma äntligen kom. Men nu sitter jag iaf i min säng, iklädd (faktiskt min brors) stora Nalle Puh t-shirt. Hur gosig som helst!!

Jag ska se klart sista avsnitten i säsong 2 av one tree hill nu som jag inte han förut. Sen hoppas jag duschen är ledig så jag kan ta en lång varm sådan! Btw hade min värmespray kommit idag. Hoppas den är bra nu, den lukta gott iaf :)


Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0