Sony ericson Xperia arc

Nu har jag fått en ny bebis!!! Biiiig love ♥ Ångrar ingenstans att de blev denna istället för Iphone. Nu ska jag bara binda den till Telia framöver med så jag kan få fri surf och allt sånt där. 3990:- på Elgiganten. Sen plus trygghetsavtal för 550:- och sen ett skydd för displayen för 199:- . Skyddet var svin svårt att sätta på så nu ser displayen lite sleten ut, haha! Men bättre det än att den går sönder och så!

Nu ska jag laga mat, sen fixa mig och cykla till bussen (där jag äntligen kan lyssna på musik igen!!!!!) så ska ja träffa Oliver och Jessica en sväng. Sen blir de övernattning hos Marcus första gången på hundra veckor. :) Får se om jag skriver innan jag drar, annars ha en bra kväll :)

Ps. Har fått ta ut mitt örhänge, har sjuuuukt ont och de är infekterat. Skit också....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0