Sovsött :*

Nu har jag gjort mig ordning för natten! Hoppas jag kan vakna utan min feta träningsverk imorn, men antar att den bara kommer vara värre. Fyfan! Har knappt kunnat resa mig upp eller gå i trappor idag. Hemsk! Men imorn ska jag och Julia gymma igen, första gången sen i maj kanske! Så vill ju helst kunna röra mig, haha!

Ska krypa ner under täcket nu och titta på de två avsnitt av OTH jag har. Sen hoppas jag kan somna fort utan att ligga och vara mörkrädd. Har varit de dom senaste nätterna, väldigt lustigt! Har aldrig varit de förut!? Bara om jag är helt ensam hemma. Men nu har jag varit rädd till och med när mamma & pappa är hemma. Konstigt! Ligger och lyssnar på små ljud och blir helt svett. Vafan josse, kom igen beté dig som en 19 åring!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0