Tisdag 30 augusti

Godmorgon på er...eller godeftermiddag!

Sitter i Marcus kök med him self och vi nördar lite vid varsin dator. Båda är lediga idag så riktigt soft när vi kan dra oss ihop i sängen på morgonen och äta frukost tillsammans :') Ska vara här till klockan två någon gång, sen ska jag gå ner till skolan och möta upp Julia, gym står på schemat! Efter de ska jag åka hem och kolla på One tree hill!! Asså nörddd!!! Men de är ju sååå bra. Har två avsnitt kvar på 2:a säsongen, men ladda ner 3:an inatt så nu har jag 22 nya avsnitt, jihooo! Idag är de sånt skit väder med så perfekt för lite mys i sängen :)

Men nu ska Marcus dra och träffa Linus strax så jag ska titta på lite oth tror jag bestämt. Pusspuss!


Skulle lagt upp denna igår innna jag drog och jobba, men internet fucka upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0