Träning och soppa

Nu har jag kommit av mig tre hundra gånger sen jag tog upp "Nytt inlägg" sidan. Först satte jag i mobilen i datorn, gick och rörde i soppan, skrev rubriken, soppan koka över, la in bilderna, rörde i soppan och började bre mina mackor....ah ni fattar!

HUR SOM HELST!!! Jag kom hem vid sex och tog en låååååååååååååååååång powerwalk då, var ute i lite mera än en timme och jag verkligen pressa i uppförsbackarna! Musiken drev mig så att säga, underbart skönt. Nu sitter jag i köket och håller på att koka champinjon soppa åt mig själv. Familjen ska äta pannkakor, men det är alldeles för mycke kolhydrater och kalorier i för att jag ska vilja äta det. Ska bli godare med soppa med för den delen, är inte så mycke för pannkakor om jag ska vara ärlig! Har gått ner 1kg sen i måndags med. Man blir bara ännu mera taggad till att fortsätta då :)

Nu ska jag äta min soppa som jag tror är klar, sen blir OTH med gott samvete hela kvällen! Puss på er :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0