troet

Sitter i Marcus säng och känner mig sjukt trött! Vet inte om det är vädret? Det är typ kvavt och fuktigt ute. Känns som man bara väntar på att åskan ska komma! Jag trodde de skulle vara kallt ute idag när jag titta ut genom fönsret för de såg ut som typsikt höst väder, men istället var det riktigt varmt. Men trots allt så är ju faktiskt inte hösten här ÄN! De är den inte förrän löven färgas och de blir sådär kyligt och friskt i luften och det har de ju inte blivit än....dock tycker jag de ska bli riktigt mysigt! :')
Hur som helst. Fick sluta vid tre efter en ganska lugn lunch! Cyklade hem till Marcus och nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem från jobbet, vilket han kanske gör om typ en timme. Så jag ska nog dra på avsnitt 6 i OTH säsong 2 :) Taggad för en riktigt OTH kväll idag när jag kommit hem. Ska bara ut och springa/powerwalka innan jag ska släääänga mig i sängen! SOFT :D
Hörs sen hörreni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0