13 december - Thailand

Asså lucia idag...känns knäppt som fan! Haha. Klockan är morgon här, typ tio. Vi har precis ätit frulle och ska smörja in oss och ge oss av snart. Igår var vi på Phra nang hela dagen...asså CPFINT. Blev påmind om varför jag älskar Thailand så brutalt. Solade lite för mycket allihopa så bränd lite här och där asså! Men de är nice. Men idag ska vi gå nr till Pensee igen och va hos henne, för där finns de bra med skugga osv. Så blire nog Poda imorn. Förhoppningsvis så är vi mindre brända då. Dock är de strålande sol just nu och inte ett ända moln, så oddsen för att bli ännu mera bränd är rätt höga, haha. Men de är fint!!!!! Ikväll ska jag försöka att inte bli trött. Varje kväll blir jag pisstrött och orkar typ inget. Igår dissade jag och Macke shoppingen för vi var helt slut och efter att vi ätit gick vi hem och somna. Tror bara klockan va halv nio, helt galet! Men ikväll vill ja va pigg!!
Men nu ska jag maila klart mamma och sen ska vi dra ner till beachen....livet leker ♥
jag igår....blev visst sne, men ja orkar inte. internet segar som fan!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Åh vad avis jag är!!! :D Det är helt sjukt vad trött man blir på kvällarna i Thailand, vi la oss också runt 9 vissa kvällar hahaha :D hoppas ni har det bäst!! <3

2011-12-13 @ 16:58:55
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0