15 december

Godmorgon läsare! Hoppas allt är bra med errrrr. Klockan är snart tio här och vi ska snart dra ner till Pensee. Tanken var att dra till Poda idag, men vädret är osäkert och de ska tydligen bli regn så vi sparar de till en dag med kalas väder. Jag är redo for the beach och väntar typ bara på de andra. Ska bara packa strandväskan! Idag är de en vecka sen vi kom hit, asså kan inte fatta hur sjukligt fort tiden går. Men otroligt skönt att vi har en hel vecka kvar, jobbar på att vara en levande pepparkaka när jag kommer hem till julen! Igår kväll blev de inte alls sent. Vi käkade och sen letade vi upp ett apotek för att köpa solskyddsfaktor. Men fick med mig två julklappar ändå. Har dock fortfarande en heldel jag måste köpa, men de hinner jag nog.
Nähh bäst och snabba på de andra, vi hörs! PUSS. Ps. Varför finns inte Baccardi breezer strawberry hemma på systemet???? Cp god ju. Tycker jag vi genast borde skaffa...


i måndags typp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0