23 december - Hemma igen

Heeeeeeeeeeeeeeej! Ni har inte glömt bort mig va? Är äntligen hemma igen. Eller äntligen och äntligen, har ju haft de grymt bra i älskade älskade Thailand och om de inte vore för julen hade jag gärna stannar ett par veckor till. Men de är faktiskt skönt och vara hemma också. Har saknat familjen, min säng, svensk mat osv. Hem resan igår gick jätte smidigt, tog cirka 11 timmar och vi landade vi halv tolv inatt. Var helt slut eftersom vi varit vakna i ett dygn, så jag sov som en stock i bilen och när jag kom hem somnade jag på ett par sekunder. Jag kan verkligen inte sova på flygplan, fattar inte varför! Har inte alls varit så panik slagen på planet iår mera än vid landning och lyftning, så jag borde ha kunnat sova. Men tanke på att vi i ren tur fick åka första klass också och hade värsta lyxen med feta stolar och grejer så borde ja kunnat sova, men icke! Jag kollade på tre filmer och log och blunda och lyssnade på musik hela vägen hem så de gick ändå rätt snabbt!

Jag har inte orkat blogga än för jag har styrt med en massa idag. Har slått in julklappar och vart i Åtvid med pappa och uträttat lite ärenden. Nu har mamma och jag precis klätt granen och jag håller på att allaaa bilder från Thailand på fejjan....lär ta ett tag! Men de kommer med tiden. Är väldigt trött så de ska bli skit skönt och få sova heeela natten sen. Blir nog tidigt så jag är pigg imorn och julafton, gud så mysigt!! Hoppas allt är bra med er, nu är min normala bloggning tillbaka igen. Nu ska jag ringa min moster så vi hörs hörreni, puss ♥


På bamboo island i söndags! UNDERBAR Ö!!!!!!!!!!! Vilken jävla grym snorkling asså, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0