5 december

God eftermiddag! Är de bara jag som gillar när de är kallt, frost osv eller? Älskar de vädret som är idag, helst hade jag velat att de va snö med. Längtar efter den! Marcus och jag gick upp vid halv tolv. Slöade vid teven ett bra tag och åt god frulle. Sen bestämde vi oss för att gå ut och få lite frisk luft. Igår låg vi inne och sov typ hela dagen. Sen när jag vakna förut hade jag ont i huvudet så jag antog att ja kanske skulle behöva lite frisk luft, så vi hämtade Olle och gick upp på berget. Riktigt skönt! Så nu har jag vaknat till liv. Jag börjar jobba 1,5 timme, sista passet på typ fyra veckor nu. Ska faktiskt bli riktigt kul! Sen imorn har jag en miljon saker som måste fixas, känner mig lite små stressad...men jag tar tag i det imorn. Ska fortsätta kolla på Heartbreak hotel nu som är på tv, sen ska jag börja fixa mig litegrann om en stund. Ha en bra måndag, skriver kanske ikväll/natt när jag slutat :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0