Bag



Denna väska hade jag tänkt klicka hem som en julklapp till mig själv! Har velat ha den så himla länge men har aldrig haft råd eller så har jag varit för snål. Blir alltid skit snål så fort något kostar över 500:- och tvekar hundra år. Men nu har jag bestämt mig! Den kommer ifrån Chicy.se och kostar 899:- . Är verkligen i behov av en ny lite större väska, alla mina jag har nu är typ dragkedjan sönder på.

Btw...visst är denna modell stört smal?? Asså jag hatar när modellerna är pinn smala, för de första är de så himla äckligt och för det andra är det inte ens naturligt! Inte så jävla lustigt att folk får anorexia och bullemi. Mera kurviga modeller TACK!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Haha jag har med funderat på att beställa den väskan :D synd att den är så jäkla dyr!! :( <3

2011-12-26 @ 11:01:10
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0