Färdig med dagens sysslor

Fan vad denna dag varit seg...när klockan var fyra förut kändes det typ som den var åtta. Jag har iallafall packat de mesta, gjort plats i bilen, tids inställt en massa inlägg här på bloggen, spelat the sims 3 djurliv....tyvärr har de laggat som fan så jag höll på att klyva data aset på mitten (de värsta jag vet är sega datorer!!!! HATARDET) Har även skrivit ner massa anteckningar så jag inte kör vilse imorn. Men jag borde hitta! Förra året var ju jag kartläsare när vi åkte till Branäs och vi ska bara en liten bit längre än Branäs! Så de går nog bra. Är bara lite orolig att de ska bli storm för pappa prata att de stod massa om de på text tv. Det vore så typiskt och ett sånt himla bra tecken på hur mycket Gud faktiskt hatar mig. Liksom de kan va storm vilken annan jävla dag som helst, men gärna inte imorn. Jo men den 29 december är ett as bra datum. Fuck you håll dig borta annars.........

Nu ska jag slappa här hemma och kanske se nån film med mamma och pappa snart! Ladda inför den långa dagen imorn. Men vi hörs nog antingen innan vi drar eller när vi är framme imorn! Puss ♥


I thailandet någon gång.....hatar att all färg försvinner så fort man kommer hem! Flagar/Flagnar (vilket av det heter det??????????? Jag har alltid sagt flaga, men sen säger typ alla andra flagna...vad fan ska man säga???) på bröstet just nu. Och är torr som fan på benen och armarna, måste dränka mig i lotion på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0