Från Thailand




Som jag tror jag skrev så köpte jag inte alls så mycket ifrån Thailand iår. Jag hittade inte så mycket som föll mig i smaken och sen var jag trött så himla många kvällar att jag verkligen inte orkade, haha! Men lite små grejer blev det. Bland annat dessa tre fjäder örhängen i olika färger, älskar fjäder örhängen...har typ en miljon nu!! Sen dessa två ringar. Finns så himla mycke fina ringar i Thailand och jag är verkligen en sucker för ringar...speciellt svarta och silvriga. Macke fick DRA mig ifrån varje ställe där dom sålde ringar, haha!

En annan sak som jag hade kunnat handla ihjäl mig på i Thailand är BIKINIS! Asså seriöööööööst så många snygga! Stannade i typ varje affär och dreglade över minst en. Jag köpte tre sen blev jag halvt idiot förklarad av Marcus familj så då fick jag hejda mig. Min favvo blev helt klart den illgula som finns med på några bilder...älskar den färgen till en brun kropp!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

ja det är den verkligen :D och skitbra för den passar typ till allt, både som finväska och träningsväska :D <3

2011-12-26 @ 19:16:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0